Google Reklamcılığı

image
image
image
image

Google Adwords

17 Yıllık Google Reklamcılığı tecrübemizden faydalanmak ve eğer rakiplerim arasında fark yaratmak istiyorum diyorsanız ve bu amaçla en etkin reklamı vermek için Google Reklam Ajansı arayışınız var ise Bosphorusmedia Web Tasarım Firması olarak biz bu hizmete talibiz. Kalitesi ve her bütçeye uygun fiyatlarıyla diğer web tasarım firmaları arasında ön sıralarda yer alan Bosphorusmedia Web Tasarım Ajansı sizin için iyi bir adres olacaktır.

Günümüzde ticaretin temel unsurlarından birinin reklam olduğu inkar edilemez. Ticaretin modeli nasıl değişirse değişsin, her zaman uygun bir reklam yöntemi olacaktır. Öyle ki dijital dünyanın hızla gelişmesiyle birlikte e-ticaret için yeni reklam türleri geliştirilmiştir. Birçok alanda öncü olan Google, Google Adwords ile internette reklam vermek için etkili çözümler sunuyor.

Peki Google Adwords nedir?

Google AdWords, reklam vermek isteyen firmaların Google üzerinden internette reklam vermesini sağlar. Farklı arama motorları olsa da, Google’ın gerek Dünya’da gerekse de Türkiye’de en çok talep gören arama motoru olması nedeniyle, Google AdWords hizmeti ticari firmalar için daha da önemli bir hal alıyor.

İnsanlar, almak istedikleri ürünleri, gitmek istedikleri yerleri ve yapnak istedikleri şeyler için Google’da arama yaparlar. Google AdWords reklamları sunulan reklam veren firmaların web sitelerinin ürünlerini ve hizmetlerini ilgili aramalarda veya yerleşimlerde göstermesine yardımcı olur. Gerek masaüstü gerekse de tablet ve telefonlarda kullanılabilen Google AdWords sayesinde web sitenizde ziyaretçi artışı olabilir, potansiyel müşterilerle iletişim kurabilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

Google reklam performanslarının ölçülebilir olması bu reklam modeline olan ilginin artmasına neden olmuştur. Yani yaptığınız reklam ödemesine karşılık kazancınızı kıyaslayarak reklam stratejinizi daha etkin hale getirebilirsiniz.

Farklı reklam modelleriyse de diğer reklam platformlarından farklı olarak reklam veren firmaların cirolarının artmasıyla beraber büyümesini sağlayan Google AdWords dijital dünyada çok önemli bir yer edinmiştir. Tabi ki reklam verirken dikkat edilmesi gereken hususlar vardır. Bosphorusmedia Web Tasarım Firması olarak Google AdWords sertifikalı iş ortağı belgemizle tüm reklam inceliklerine hakimiz. Yani reklam giderinin, firmaya gelir kazandıracağı bir husus olması bilinciyle müşterilerimize tam destek olmaktayız.

Globalleşen dünyada Google AdWords vasıtasıyla verilen reklamların ülke, zaman, yaş, cinsiyet gibi demografik filtrelemenin yanı sıra hedef kitlenin de belirlenebiliyor olması firmalar için çok büyük avantaj olduğu aşikardır.

image
image

En Çok Kullanılan Google Reklam Modelleri

Arama Ağı reklamcılığı; belirli anahtar kelimelerle yapılan aramalarda e-ticaret sitenizi ilk olarak gösteren reklam modelidir. Bu reklam türü, firmaların reklamları için en sık kullandığı yöntemdir.

Yeniden pazarlama reklamcılığı; marka bilinirliğini daha üst seviyelere çıkaran ve önceki kullanıcılara bir ürün veya hizmeti hatırlatan bir sistemdir. Yeniden Pazarlama Reklamcılığı ile web sitenize daha önce giriş yapmış kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Reklamlarınız, Google’da veya sizinle benzer işi yapan farklı sitelerde önceki kullanıcılarınızın önünde görünür.
Digital dünyada internet kullanıcıları dolaştıkları web sayfalarında çerezler bırakırlar. İşte bu çerezler internet kullanıcılarını daha ileriki zamanda yeniden sizi fark etmesine ve sizin onları yeniden hedeflemenize yarar.
Yeniden pazarlama sayesinde bizimle daha önceleri bir şekilde iletişime geçmiş kullanıcıların karşısına tekrar çıkmak aynı kullanıcının tekrar iletişim kurmasını sağlayacak. Örnek verecek olursak daha önce internette parfüm arayan kullanıcının karşısına her an her yerde çıkabilmeniz mümkündür. Marka bilinirliliğini artırmada da büyük fayda sağlayan remarketing reklam modeli diğer reklam modellerinde olduğu gibi Google Ads ile yapılmaktadır.

Görüntülü Reklam Ağı modeli; görsel tabanlı reklam kampanyalarını içeren doğru hedef kitleyi bulmak için çok etkili bir yöntemdir. Görüntülü reklamlar, kullanıcılara web sitelerinin yanısıra, Youtube’da, Gmail’de ve mobil uygulamalarda gösterilir.

Youtube’da reklamcılığı; Son yıllarda yükselişe geçen Youtube, en yoğun olarak kullanılan reklam mecralarındandır. Youtube reklamları videonun üst kısmında, akışta veya videonun yanındaki reklam alanında görünür. Youtube aynı zamanda bir arama motoru olması sebebiyle Google arama motorundan sonra en çok girilen site olması nedeniyle reklamcılığı çok büyü önem arz etmektedir.